Turunculu tahmin edebiliyorum suan neler yaşadığını, bir kısmını yaşadık çünkü. Gaz işi biraz daha düzeldi gibi ama hala var tabi. Bazen çığlık çığlığa bazen çok rahat cıkarıyor. Tabi gaz damlası devam. Meme reddi 1.5 aylıkken kolik oldugundan dolayı yaşadım, kendiliğinden geçti ama suan tekrsr başladı sanırım süt istediği gibi gelmiyor ve son 3 4 gündür biberonu görünce heyecanlanıyor. 🤦🏻♀️ Sanırım tekrar normale dönemeyeceğiz. Sadece geceleri emiyor o zaman bile ağlıyor tabi. Bilmiyorum nasıl olcak. Allah yardımcımız olsun