Teemo07 benimki de 3.5aylık ve cidden cıldırmanın eşiğindeyim. Bebek aglamasını sevmezdim Allah al sana dedi ve sürekli aglayan bir bebeğim var. Gazdan kaç kere uyanıyor artık saymıyorum bir de reflüsü var ya agzına süt geliyor ya da gazdan çıglıkla uyanıyor. Yanında değilsem o cıglıgı duyunca eyvah düşyü, eyvah boguluyor VS dıye ayaklarım totoma değerek yanına kosuyorum o derece. Asla bitmeyen gazı var. Dogdu kolik dediler. Dokunsam aglıyor hala gecmedi. Yazılanları okuyorum ilk aydan masal okuyanlar, zeka kartı, oyunlar VS ben daha aglamalarını kesemedim ne kitabı ne oyunu. Düşündükçe cok uzuluyorum. Uyku hiç yok ne gece ne gündüz. 15-16 saat uyuması lazımmış, benimki toplasan 5 saate cıktık anca. Bu ara meme reddi var. Dr mama daha tatlı ve biberondan içmek daha kolay dedi. Sütün az olabilir dedi. Evet az ve artırayım diye ne bulursam yıyorum. Biliyorum sadece su yeter ama bana yetmiyor işte. Ne yersem yiyeyim sütüm yetmiyor. Emziriyorum üstüne mama verirsem sakinleşiyor. Kolik biberonlar aldık ama bence onlar da palavra. Oyle gürültülü kaka yapıyor ki her yapısında bezden cıkıyor, tüm zıbınlar lekeli lekeli kalıyor. Yukarı bıyık asagı sakal. Tek basımayım yardımcı kımse de yok. Psikolojim yerle bir