MrsNur ben sene başında aldım ve bekletiyorum. Bebekle zaten sürekli takşp etmek mümkün değil bu yüzden al sat yapmıyorum. Şu an zarardayım btc nin sert düşüşünden dolayı ama elbet çıkacak diye telaş etmiyorum. Ama burda önemli olan bu yatırımı yakın vadede ihtiyacın olmayan parayla yapman. Çünkü ihtiyacın olacak bir parayla bu risk alınmamalı. Yani sen alırsın 2 ay sonra o paraya ihtiyacın olur ama o an düşmüştür zararına satmak zorunda kalırsın