Sldmrtbu konu doğru ama Türkiye stabil bir enflasyon yaşadığı için, genelde az inişler de olsa döviz yükseliyor, ama benim demek istediğim criptocoinlar artık çok riskli olmaya başladı, 8-9 yıl önce girmiş olsaydık, hepimiz milyoner olmuştuk. Ama benim gözümde risk kripto da, dövizden daha Yüksek. Sence?