Ben kovud yüzünden erken doğum yaptım ayrı kaldık bir süre bebeğimle şimdi 16 aylık ama ikinciyi çok istiyorum ama ayrı kalmaktan ve o açılardan korkuyorum zamanda geçiyor rahata alıştıkça birdaha istemem diye korkuyorum çevremde herkes benim ailem eşimin ailesi çocuk küçük tek yapın birdaha napcajsiniz bekleyin 8 9 yaşını diyor eşim ve ben istiyoruz ama beni çok dolduruyorlar erken o bu die sizce erken mi