minnoshan hayr aslında ilk doğumum çok kolaydı 2.doğumdan sonra ben ilk kez doğum yapıyorum dedim resmen ilkinde ne ağrı vardı ne bişey ikincide rahimim küçülmedi kasılmadı yoğun kanamam oldu ikinci bir ameliyat için herşey hazırlandı rahimi almaya karar vermişler resmen neyseki ucuz atlattım tabi herşey geçti evime geldim derken 10.gün mü ne dikişler açılmaya başladı🙄şükür onuda atlattım