ZekiBerat622 FmBetull üst köşede çocuk simgesi oluyor orda çıkıyor benimki orda çıkmıştı ismi sadece ben ekleme yapmıştım
ZekiBerat622 Emir123ali Emir123ali e devlette e nabız açılmıyor bulamadım normalde çevremde böyle görevleri hep ben yaparım ama bunu beceremedim🙈
ZekiBerat622 deletedmom1106 merhaba eşim indirdi çocuk ondan görünüyor ama onaylama ilini nerden yapçaz acaba onu bulamadım
Mom62636362 ZekiBerat622 İnternette e nabızda çocuğum görünmüyor yazın, yardım videoları çekmişler 2 dklık. Ben de öyle izledim sonra girdim yaptım
ZekiBerat622 tugceyildiz eğer yapamazsam internet cafede yaptırsam mecbur şimdi acil olduğu için yapmak istedim
ZekiBerat622 FmBetull eğer ordan görünmüyorsa paylaşım diye bir seçenek var bende alt tarafta gözüküyor oraya basın sonra orda iki seçenek çıkıyor ordan paylaşımlarım olan yere basın çocuklarım gözükür orda