ZekiBerat622 Merhaba arkadaşlar e nabızda ilk çocuğum görünüyor ama 2. Çocuğumu göremiyorum bunun sebebini bilen var mı?
ZekiBerat622 Paradiseeeee giriş yaptıktan sonra sol üst köşede çocuklarım yeri var oraya ekleme yapmıştım ilk oğlumu ikinciyi yapamıyorum
ZekiBerat622 deletedmom1106 merhaba eşim indirdi çocuk ondan görünüyor ama onaylama ilini nerden yapçaz acaba onu bulamadım
Emir123ali ZekiBerat622 ZekiBerat622 Y_Annesiii canım e devlete gir ordan e nabızı aç sayfana git var sayfana git çoçuklarım var ordan kaydet senin ve eşindede gözükücek
deletedmom1106 ZekiBerat622 evet ben öyle ekledim benim kızım görünüyor unun ilk esinden olan görünmüyor mesela
Y_Annesiii Bualemdeyeniyim baktim e nabiza ama ekleme felan yok ki ne benimkinde ne de eşimde ilk cocuk var sadece geçiş yap diyor o kadar eklemeyi bulamadim
ZekiBerat622 Emir123ali Emir123ali e devlette e nabız açılmıyor bulamadım normalde çevremde böyle görevleri hep ben yaparım ama bunu beceremedim🙈