limonlukarpuzzz aynen öyle canım her zaman insan elinde reçeteyle gitmiyor ile eczaneye bazen numara veriliyor zadece sgk dan geç cevap gelince yasa e devletten bakmayınca ancak evde fark ediyor insan sinirleri bozuluyor, hamileyken doktorun vagiflora alacaksın demesine rağmen 5-6 ilacın araya sıkıştırmış eczane başka ilacı ,bana g li birşeylerdi verdiğini doktor kesinlikle kullanma hamilelikte kullanılmaz demişti ,az kalsın kullanıyordum sonra çatım ağzımı yumdum gözümü eczaneye bir daha ta gitmedim