Baskk bize de doktorun biri belliydi yeni atanmıştı yaklaşımı bile bir değişikti eli ayağı titriyordu calpo verin olmadı dolven de verirsiniz demişti yanda ki hemşire hemen uyarmıştı hocam dolven olmaz daha 2 aylık bebek demişti, açtı teli baktı internetten bir de gülüyor aaa dolven olmuyor Muş, hiç sesimi etmedim reçeteye yazsaydı yakacaktım çırasını ama hemşire engel oldu işte, yani ınhemşire olmasa ben de bilmesem dayayavapım dolveni