Benimki de 10 ay 10 günlük. 10 gündür anamı ağlatıyo. Meme manyağı oldu. Saat başı uyanıyor. Meme vermim belli ki alışkanlık dedim. Bu sefer 20 dk oldu. Çok zorlandım. Tekrar verdim meme. 1,5 saat oldu aralık. Dün çimenlere gitmiştik. Valla dolandı bastı enerjiyi attı. Dün fena değildi. Bence atak dönemi. İnşallah geçecek😌