Anneler öncelikle merhaba.
Artık çaresiz kaldım araştırmaktan düşünmekten yoruldum,
Oğlum 10 ay 10 günlük şimdiye kadar yani iki ay öncesine kadar uyku problemi yoktu ama iki aydır her saat başı bir bebek kalkarmi yahuu, ağlıyor sadece
Karnı tok.
Altı temiz.
Suyunu içiyor.
Oda ne çok sıcak ne çok soğuk.
Bir yeri agrimadigina. Eminim çünkü doktor tedavimiz yeni bitti hastaydı ve ağrı kesici kullanırken bile aynıydı. Ağlamasından da biliyorum agrimadigini.
Yani artık aklım almıyor gündüz uyuyabilen bı insan deilim o kadar zorlanıyorum ki sinirlerim çok gergin ve bazen kizabiliorm yani nolur akıl verin ne yapmalıyım nasıl geçecek.
Doktora söylüyorum bana dediği kulağı ağrıyordir yatmadan önce şurup ver 🙄
Tabiki vermedim her yatmadan önce şurup mu verilir.!