dem7 canım merhaba çok geçmiş olsun benim oğlum da geçen sene yakalandı bu rahatsızlığa 6. Hastalık Suriye hastalığı diye geçiyor . Bu sene yine salgın varmış Ateşine dikkat et yaklaşık 3 5 gün 1 hafta kadar ateşi 39 40 dan aşşağıya düşmez. Daha sonra düzeliyor yaralarda yavaş yavaş geçmeye başlıyor. Başka bi doktora göstermeni öneririm ona göre yaralara krem falan veriyorlar. Bide bu dönemde ishal oluyorlar mutlaka dikkat et çok silmekten ve kakasından kaynaklı mantar oluyor poposu kakası sümükümsü olur