Merhaba hanımlar,
Kızımda 4-5 gündür isilik benzeri kızarıklıklar vardı. Sürekli yıkayıp havalandırmama rağmen geçmedi. Bugün ateşi çıkınca acile gittik ve kanında enfeksiyon çıktı. Ve şuan bu durumda. Acil doktoruna sorduk ama bilgi vermedi. Enfeksiyon böyle döküntü yapar mı? İçleri sarı iltihap şeklinde oldu. Bilen, daha önce yaşayan varsa lütfen yazsın.
