bsrkrgx Yani ben TV den ziyade akşama kadar bebeğimle konuşurum mantığında bir insanım ki öyle yapıyorum. Bebeğim 4,5 aylık ama egitimciyim. Ben en azından 2 yaşına kadar tutabildigim süre boyunca uzak tutmayı düşünüyorum. Keza teknoloji çağındayız ben açmasam da illa ki görüp denk geliyorlar. Ama karşısında oturup izleyeceği içerikleri bile belli bir döneminden sonra gidişata göre izletmek mantıklı geliyor. Şuanda bile elimdeki objeyi,oyuncağı,zeka kartlarını gösterip anlatıp duruyorum. Anladığından veya şakır şakır bu dönemde konuşacağı dan değil. Özetle sizin durum için ben de siizn gibi düşünüyorum ve her bebek farklı izleyenler konuştu da izlemeyenler suskun mu kalacak.