islimkry benim bebeğim de ilk 1 ay asla uyanmadı. Sarılık belirtisi vardı düşük değerle geçti ilk bende ona bağlamıştım ama anne karnında sürekli uyudukları ve bu dünyanın farkında olmadıkları için sürekli uyuyorlar. Kesinlikle kaldırın, kilo kaybı yaşamayın Allah korusun. Ben şırıngayla bile süt veriyordum ağzına. Ağlatarak uyandırıyordum doktor demişti. Asla dediğiniz gibi uyanmıyordu. Ayağını gıdıklayıp, birazcık sıkınca cimcikler gibi hemen uyanıyorlar. Hemşire göstermişti onu da çok suçlu hissediyordum kendimi ama hersey iyiliği için yavrumun❤️