27 günlük bebeğim var. Gündüzleri genelde kendisi uyanıyor 2-3 saatte bir. Gece de en son 12 gibi emzirip uyutuyorum. 2-3 saat sonra uyandırmaya çalışıyorum ama kesinlikle uyanmıyor. Alt açma ıslak bezle silme herşeyi denedim ama yok bana mısın demiyor. Ağzına kaşıkla süt koyuyorum yine uyanmıyor 😕 sabaha kadar uyuyor sabah 6-7 gibi bile zorla uyandırıyorum kendi uyanmıyor. Çok korkuyorum acaba bi hastalık belirtisi mi diye. Bi akıl verin lütfen 🙏