Yenianne29 kucukprensinannesi bende 29 nisanda doğum yaptım bugün 3. Regli mi oldum cerezetta kullanıyorum doktor yan etkisi olabilir dedi ama alışmışım regli olmamaya gerginlik has safhada bitsede kurtulsam:(