kucukprensinannesi Ben 20 nisanda doğum yaptım 20 temmuzda ilk adeti oldum fakat bugün yine kanamam geldi kızlar sizce neden olabilir böyle birşey yaşayan var mı
bilgemira kucukprensinannesi ay bwnde dogumdan sonra iki ay oldum ama sonra yok simdi 6 aylik kizim ve adet oldum hemde su sanki nerdeyse
Deletedmom_29 kucukprensinannesi 19 gün sürmüş döngünüz. Normalde en kısa 21 diye biliyorum. Eğer hamilelik şüpheniz (düşük olasılığı) yoksa olabilir normal bir durum. Özellikle ilk adetler düzensiz olabiliyor kiminin geç oluyor kiminin erken
nilesselin var olmazmi bende 6. ayda oldum.. suan 14 aylik.. dependin kilodunu aldim ilk 2-3 gece onla yatiyorum suan biraz daha iyi ama ilklerde cok yogundu.. uykudayken hissediyosun o derece.. hic riske atma derim depend al.. ben yatagi mahvetmistim sonra gittim aldim..
Omertugra20 Deletedmom_29 emzirme yoksada adet düzensizliği normalmi bilginiz varmi ben dogumdan 3.5 ay sonra olmaya basladim ocak ayinda ilk adetimi oldum temmuza kadar hersey duzenliydi gecen ay 13 gun gecikti bu ay 9 gun oldu ortada yok resmen 45 gunde bir olur hale geldim
Zeynep-mina12 kucukprensinannesi bende 12 nisanda doğum yaptım 12 haziranda adet oldum sonra 29 haziranda oldum 12 temmuz 24 temmuz bu kadar düzensiz doktora gittim perşembe günü normal dedi 🙋
kucukprensinannesi Zeynep-mina12 teşekkürler canım benim doğumdan önce çok düzenliydi bugün bi kan görünce ürkmedim değil ama demekki normalmiş
HilalAras Ben doğumdan sonra 40 gün adet oldum bittikten 1 ay sonra tekrar oldum normal adet döngüme döndüm. Doktoruma sorduğumda emzirirken adetin hiç bir düzeni olmaz , her ay düzenli de olabilirsin , geç de olabilirsin, erken de olabilirsin demişti.
duygu3437 kucukprensinannesi Sezeryan değil normal yaptım ama bende ilk adetim den 20 gün sonra tekrar 3 gün adet oldum bittim galiba vücut alışmaya çalışıyor
Hazal8 kucukprensinannesi cnm bende 16 nisanda dogum yaptım bir kere addet oldum geçen lekelenme gibi 3 gün süren koyu kahverengi akıntı oldu bende şaşırdım ve kesildim
Deletedmom_29 Omertugra20 teknik olarak bilgim yok ama burada çok şahit oldum emzirmiyorken de adeti gecikenlere. İlk bir yıl düzensizlik normal diyebiriz bu yüzden
Omertugra20 Deletedmom_29 cok teşekkür ederim sanirim havalarin bu kadar berbat sicak olmasida etkiliyor