Mmkk 1 haftalıktı çıkmaya başladığımızda. Cafe, restoran, avm, kuaför, park, düğün her yere gidiyoruz beraber. Bebeğim kolik değil sakin bi bebek ama yine de dışarda daha da huzurlu oluyor. Bebek arabasında hemen uyuyor. Hem atağı tutsa ne olacak, toplanır eve gelirsiniz en kötü ihtimal 🤷🏻♀️