Ilk 4 ay çıkmadım daha doğrusu cikamadim, evde bile krize giriyor markette naparım dedim, o agladikca ben ağladım şimdi 5,5 aylık ve gülmeye başladı (bizim için mucize) marketi dışarıyı cok seviyor bana bi kac ay sabret demislerdi hakikaten öyle canınızı sıkmayın zamanla öyle bi hal alacak ki buyukler gibi gaz çıkarıp çirkin dediginizde kahkaha atacak