Efosunannesi1 ben oldum alman aşısı çok iyi dediler yan etkisi çok ama kiminde yan etki olmuyor ama korona olanlarda yüzde 90 oluyormuş yan etki ben oldum birinciyi baya ağır geçirdim 1 gün boyunca ateş sıtma halsizlik baş dönmesi baş ağrısı oldu bende eşimde aynı oldu artık 2. Hakkım geldi bakalım onu vurulunca ne olacak eşim 2. Dozuda yapıldı baya çekti ben bilseydim başta sinovac yapılırdım