Efosunannesi1 Merhaba kızlar yarın covid 19 aşısı olucam size sorum hangi aşıyı oldunuz ve bebeğinizi hemen emzirebildğin mi bide aşının yan etkileri oldu mu şimdiden teşekkürler
[silindi] Efosunannesi1 biontech oldum, alerji riskim var diye hastaneye randevu veriyorlar sadece o yüzden bebekle ikimiz gitmitşik. Aşıdan sonra arabada emzirdim. Kol ağrım bile olmadı
Eymntuba Efosunannesi1 biontech oldum hemen emzirdim cnm yan etkisi de aşıdan 1 gün sonra halsizlik yorgunluk oluyor kol ağrısı oluyor ama 1 ya da 2 gün sonra geçiyor kasada kol ağrısı Bi kaç güne o da geçiyor
Sevinc24 Eymntuba kaç aylık bebeğiniz ben 3 ay önce covid olmuştum aşı çıktı şimdi bebeğim 2,5 aylık sıkıntı olur mu
Srnsrnsrn Efosunannesi1 ikisinide oldum sinovacta hiçbirşey olmadı biontech te kol ağrısı oldu ve biraz halsizlik oldu o kadar, parol içebilirsin olduktan sonra bişey olmaz
Minikkuzum1999 Efosunannesi1 bir hafta önce oldum hemen emzirdim hiç bişey olmadı yani tek kolum ağrıdı bir gün sonra geçti
Eymntuba Sevinc24 cnm bende bebeğim 8 aylıkken covid olmuştuk aşıyı da1. Dozu 14 aylıkken yaptrdm ikinci dozu da15 ayını geçmişti yaptrdm her ikisinde de hemen emzirdim ama sen diğer annelere de sor bebişler senin bebiş kadar olan da vardır
Esrakeskin28 Efosunannesi1 Ben bugün ikici doz oldum hemşire emzire bilirsin bişey olmaz dedi bende emzirdim canım bişeyde olmadı çok şükür
Esrakeskin28 Efosunannesi1 İlk dozumda benim bogazlarim iltihapliydi çok kötü olmuştum ama ikinci dozda hiç birşey hissetmedim kolum bile ağırmiyor canım
Senadgm Efosunannesi1 benim bebeğim 6.5 aylık iki doz biontech vuruldum hastane de sordum 6 saat emzirme dediler ben 8 saat bekledim sütü sağıp döktüm bebeğime vermedim yani bende de ilkinde sadece kol ağrısı ikincisinde kol ve kas ağrısı oldu ama 1 gün sürdü
hulya1406 Efosunannesi1 iki dozumuda çok şükür oldum.1.dozda azıcık kol ağrım oldu.2.aşı da hiçbir ağrım hiçbişey olmadı çok şükür ikisi de biontechti.Başhekimlere ve doktorlarıma sordum emzirmede sıkıntı olmayacağını söylediler hemen emzirdim şükür hiçbir şeyimiz yok.