Hazal_170721 3 mama değiştirmiş bi ANNE olarak Kesinlikle Hipp combiotik 1 serisini öneririm. Harika bi mama. Asla gaz veya ishal,kabızlık yapmıyor. En azından bizde öyle oldu deneyin memnun kalacaksınız inşallah ve kilo aldırıyor diğer mamalar gibi de sürekli kusturmuyor. 👍