Usarname şunu yapmayın lütfen. Formül mama ile beslemek zorunda kalan annelere nasıl bir psikolojik baskı bir bilseniz. Bunu kadın kadına yapmayalım bari. Evet belki kötü niyetli değil yorumunuz ama inanın yaşı genç yeni anne olmuş tecrübesiz bir sürü kadın var belki burada ve bu yazdıklarınız onları haddinden fazla etkileyebilir. Anne sütü muhakkak çok önemli ama ben mutlu bir anneden daha iyi bir besin bilmiyorum şu hayatta.