Bal_yanak Fatmanurr1mertt hayırlısı olsun inşallah 🤲 benimkisi 2 aya belli olur herhalde yazarım buraya 😂
Bal_yanak Bilge_anne27 Neler var neler bende oğlum olduktan sonra herkesin söylemesiyle öğrendim yüzük bile çeviriyorlar yuvarlak dönerse kız dik giderse erkekti herhalde hamileyken bıçak makasta yapıyorlar herşey fasa fiso işte kocakarı şeyleri 🤷😂
Bilge_anne27 Bal_yanak ooo neler varmış neler 😂 kocakarı işleri ama bazen tutuyor bakalım buda tutacak mı 😊
Serrax Bal_yanak benim kızımda vardı herkes arkası erkek dedi ve şu an 4,5 aylık oğlum var,doğru olabilir 😄
MihraNilkuzusu Kızımda da var hep arkası erkek bunun diyorlar. Kız erkek farketmez Rabbimden gelene razıyız sağlıklı olsun yeter. Ama nedense 1 kızım daha olsun istiyorum. Çocuk defterini kapatıcam sonra inşallah
Htcsnc Bal_yanak benim oğlumdada çok belirgin öyle bir çizgi var ve aynısını bizede söylediler. Nasip kısmet tabi ikinci hiç olmayabilirde ama o lafı bemde çok duydum
minikaa Bal_yanak benim kızımda da var kaynanam da bunun arkası erkek dedi ama bakalım kısmet olunca görcez 😂
Bal_yanak Gezginprenses aynen bugün bı yere gittim ilk çocuğunda mavi damardan var onunda ikinci çocuğu erkek tabi şansa işte 🤣
mechule Bal_yanak bizimde yuvarlak şeklinde o bana da aynı şeyi söylüyorlar ama arkadasımda da varmıs ikinci kız oldu😀
1prens1prensesannesii Bal_yanak oğlumun kaşının ortasında da var. Herkes erkek dedi 2.ye hamileyim.. Ama kızım olacak alalhın izniyle 🌸
Bal_yanak 1prens1prensesannesii çok şükür hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah banada dua edin olur mu bende kızım olsun isterim Rabbimin gücüne gitmesin nankörlük etmek istemem ama bı kızım olsun çok isterim ve yine Allah’a sözüm büyük gelmesin daha çocuk felan düşünmüyorum ikinciyide istemiyordum ama oldu vardır bunda da bir hayır Rabbim bütün annelere kolaylık versin inşallah 🤲❤️
1prens1prensesannesii Bal_yanak vardır bunda da bir hayır.. Rabbim rızkıyla kolaylığıyla verir… Hakkınız da hayırlısı olsun inşallah 🤲🌸cinsiyetini öğrenince yazar mısınız ❤️