Bal_yanak ayy evet yaaa benim oğlumun da var Aynı çizgi 😂😂 vee arkası erkek diyo her gören 🤦🏻♀️ Allah’ıma şükürler olsun 1 tane sağlıklı oğlum oldu Allah uzun ömürler versin hepimizin evlatlarına ama 2.si kız olsun istiyorum yaa, arkası erkek dediklerinde moralim bozuluyo 😅 tabi Allah bilir herşey Allahtan yeterki sağlıklı olsunlardaa Rabbim yinede gönlümüze göre versin inşallah 🤭😁