Alyosun_annesi7 benim kızımda da var hatta ilk dogdugun da o şişlik şişip eti patlıyor kalkıyor du şimdi öyle bir durum yok ama bağı var doktora götürdüm dedi bişey olmaz dil bağı olsaydı keserdik konuşmasını engeller diye dudak bağında bişey yok dedi takip et meme ti emerken sıkıntı olursa getir keselim yoksa hiç bir sıkıntı olmaz hatta dedi bende de var ben bu yaşıma kadar bı sıkıntı görmedim yeğenim de var 6 yaşında sadece ön dişi biraz ayrık gibi oda çok belli değil