Alyosun_annesi7 https://imgyukle.com/i/gxqwU kızlar merhaba kızm bir aylık dudak bağı nedem böyle bilginz varmı bi anormallik var gibi sanki
EmineYilmaz Alyosun_annesi7 kızımda da var malesef ayrık dişli olacak. Ön dişleri döküldüğünde dişçiye götürücez lazerle ayırıyorlar.. Yıllar sonra tabi
Alyosun_annesi7 3MelekAnnesi3 yok doğumdan sonra kontrol ettiğinde genel olarak hiç birsorun olmadğnı söyledi
Song EmineYilmaz benim. Cocukta da oldu ayrık dıslerı cıktı ben farkettim ama herkes sana oyle gelıyor dıyonce doktora sormak aklıma gelmedı süt dıslerı dıkulunce dudak bagını halletsek yıbe ayrık mı cıkar dısleri
Ayse_2 Endişelenmeyin.Benim oğlum da böyleydi.Ama çocuk doktoruna gittiğinizde sorun var mı diye sormayı ihmal etmeyin
Mom726373 Alyosun_annesi7 hee dudak bağı görüntüsüne alışmışım oğlumda da var sorun yok lazerle alıyorlar acısız büyüdüğünde
elifinannesi53 Mom726373 canım ben hiç doktora götürmedım bu yüzden rutin kontrollerde de hiçbirşey söylemedi doktor farketmedi heralde götürmem gerekiyor mu önemli birşey mi?
Song Benim cocugun ds boyleydı herkes buyudukce geccek dedi ama şimdi dişleri ayrık yanı dudak bagı yuzunden mı syrık cıkıyor dısler😔