Annebebek58 ben ilk 4-5 gün medikal korse ve eski usul tülbent ile sıkıca sardım sezaryen doğum dikişlerde vardı .1 hafta sonra ödemim gidince lateks kancalı olan korselerden kullandım. 1,5 aylık oldum hala kullanıyorum günde 3-4 saat göbek toplandı. Ancak eskiye göre 6-7 cm fazlalığım var onlarda süt olsun diye yediklerimden