Bebegim 1 yaş 5 gunluk ve 6 aylik hamileyim ilk gebeligimde dogumdan sonra cok gobek kaldi annem gel saralim baglayalim gobegin kalmasin demisdi o aciyla siziyla anne ugrastigin seye bak demisdim
Dogumdan 7 ay gecti ve inmedi o gobek ve tekrar hamile kaldim
Dogurur dogurmaz odama gecince korse falan kullanmayi dusunuyorum sıkı sıkıya sarabilecegim bise olsun istiyorum sizce faydasi olur mu onerebileceginiz bi korse falan var mı guzel anneler