Mirakbrs ben 2 çocuğumda mama Meme gittim sütüm azdı ve doyurucu değildi ilk oğlum 4 aylıkken hamile olduğumu öğrenince 5. Ayda bırakırdım emzirmeyi tabi bilmiyordum emzirilebildiğini cahillik.. 2. Oğlum da 9 ay emdi ve mama takviyesi ye. Şimdi 5 aylık bir oğlum var hiç mamaya gerek duymadım sütüm de iyi kilo aldırdı ve yeterliydi. Yani beslenmenin bence etkisi var özellikle bu bebeğimde anladım ki gerçekten su içmek çok önemli ki ben normalde pek su içrbilen birisi değilim. Hatta 40 ımız çıkınca ramazanda oruç bile tuttum diğerlerinde emziriyorum diye tutmamıştım