Merhabalar, her bebek kendine özeldir sağlıkları yerinde olduktan sonra kilo çok önemli değil bence. Bende ek gıda dönemimizde çok dikkat etmem gerektiğini düşünüyorum obezite olmasını istemiyorum çok fazla kilo da iyi degil bebeğim sadece anne sütü alıyor şuan 4 aylık 9 kilodayız boyu 71 cm ben minyon tipliyim ama babası yapılı sanırım genetik