AyyuceNurY merkurkedisi_ 112 arıyosun covid hattı numarası veriyolar ambulans gönderiyolar öylr gidiyosun
elifineylulu merkurkedisi_ Herhangi bir belirti yoksa yaptırmana gerek yok canım benim eşimde oldu korona kızım ve bende belirti yoktu yaptırmadık kendini iyi izole et yeterli olur birşey olmaz inşallah