Srht çok teşekkür ederim tavsiyeleriniz için Sağolun gerçekten. Ama eşimin hiç belirtisi yoktu sırf boğazında kaşıntı var diye doktor yaptır istersen demiş öyle yaptırdı. Bu hafta o kaşıntı vardı demekki kaç gündür pozitifmiş. Dün ve bugün de kızımı kucağına aldı. Büyük ihtimal ona da geçicek diye düşünüyorum. Ama ikimizde 2 doz aşımızı olmuştuk. Kızımı da emziriyorum ona da antikor olmuştur diye düşünüyorum 🙏🏻
[bilinmeyen] gelen ekibe mi yaptırdınız peki
[bilinmeyen] gelen ekibe mi yaptırdınız peki
[bilinmeyen] yaptırıcam amin teşekkürler
[bilinmeyen] bizde de belirti yok öyle bakalım teşekkürler
[bilinmeyen] ben yine de ekip gelirse söyleyip olmayı düşünüyorum ne olur ne olmaz
[bilinmeyen] yaptırıcam teşekkürler😕