7 aylıkken sünnet olduk. Hiç korkma o kadar kolay atlatıyor ki lokal anestezi ile olduk eşim ve ben yanındaydık hiçbirşey hissetmedi hep konuştum sakin kalması için sevdiği şarkıları söyledim. Sana tavsiyem emziriyorsan eger sünnetten sonra sık sık emzir ki uyuşukluk geçmeden çişini yapsın ki hissetmesin yaptığını. Ben bolca emzirdim ve su verdim anestezi geçmeden çişini yaptı ve hiç ağlamadı bezine bakmasan haberim olmucakti yani😅 büyük beze gerek yok çünkü bol olursa bardak oynama yapar. Sürekli sık değiştir altını havalar sıcak bardak pişik yapabilir şimdiden geçmiş olsun 🙏