Hiç birşey almadım aynı bezi kullandık bardak falanda koymadık krem verdi doktor onu sürüyorduk bant var o çıkınca da duş aldırıp yine her seferinde kremledik ilk 2 gün 4-5 saat de bir ftil vermişti onu kullandık çok şükür hiç ağlamadi bile normalde çok uyumayan bir bebekti o gün bayağı uzun uyudu dinlendi korkulacak birşey yok merak etmeyin 🤩