Tubafadime Kusura bakmayın. İki bebeğim olduğu için buraya çok giremiyorum.Sütümde artış olduğunu fark ettim.Çünkü son 15 gündür gündüzleri bile doymuyordu yavrum. Mama veriyordum. Ama şimdi akşama doğru azalıyor. Gece uykusuna geçerken başta emziriyorum.uykuya geçecek gbi olunca birazda mama veriyorum doyunca uyuyor zaten.Geceleri iki üç defa uyanıyor ikisinde yine mama veriyorum.Belki uyku haliyle biberonu fark etmez diye düşünüyorum.sabah saat en geç 7 de uyanıyor zaten gün içinde hep meme olarak giriyoruz şükür.Ayrica ek gıdaya da başladık ama, henüz tadımlarda olduğum için doyurucu değil.zamanla çoğaltıp mamayı keserim inşallah.