Egeninincisi doktor ilgilenmiyor değil yapabileceği bir şey yok dediği gibi probiyotik kullanmaktan başka çok yapabileceğiniz şeyler yok günlerce yapamadıkları oluyor. Enterogermina kullanabilirsiniz. Yoğurt yedirin. Ilık suya otutturun saat yönünde zeytinyaği ile bağırsaklarına göbek deliğinin altına masaj yapın belli bir süreyi geçince zaten ilaç verir makattan sıktığınız (lavman yani). Öyle anca ama tekrarlayabilir Allah yardımcısı olsun yavrunuzun 🤲