Egeninincisi kac ayliksiniz kan damlasi yapiyor diyorlar evet , ben kullanmadim ama bu hafta bizde kontrolumuz var kan idrar eger kan degerimiz guzel cikarsa sizede tavsiye etmek isterim ben karadut ozu iciriyorjm kizima kan icin . benm kizimda 2 aylikdi basladi kaka sorunu 8. ayda duzeldi nasil oldu bilmiyorum daha sivi ve rahat yapiyor zeytinyag verin korkmayin ben domtoru degistirdim yeni doktorumuz yarim cay bardagi kadar da verebilrsin demisti . birde ben kizimi yikarken once kuvet icinde suda tutuyorum 5 dk falan ida iyi geliyor yaomasina bilginize