Tatlican Deletedmom896 bir kavanozu 3ce bölüp 2sini buz dolap posetiyle buzlukta tutuyorum kalan 1rini normal dolapta duruyor az az oldugu icin kuf olmuyor. sadece yazin böyle yapıyorum kısin gerekmiyor
Fame33 Deletedmom896 o zaman tuz koyup güneşte kurutsak iyi olur gibi annemde öyle yap demişti benim domates salçam da marketten.Eşim seviyo diye aldım benim tercihim anne yapımı😊
3children1mom Deletedmom896 Buz dolabında sakla market salçasını. Birde aldığın kasık ıslak olmayacak ve tahta kaşık olacak🖐🏻👌🏻
dios_gokta Deletedmom896 annem salcanın kasıgı ayrı olsun yemek kasıgını bandırma der ıslak olmayacak dolapta saklacakmıs🤪annemden püfff noktalar🤪🤪🤪
Srpmzcn19 dios_gokta bende öyle yaparım kuru bir kaşıkla alıyorum içerisinden. Salcaya zeytinyağ falan da dök.üyorum hiç küflenme sorunu yaşamadım. Demekki doğruymuş benim annemde öyle yapar👍
kclbtl Kaç ay içerisinde tüketiyorsun kuşum çok mu uzun süre açık bekliyor acaba ? Ya da dolabınla alakalı olabilir mi ben hiç yaşamadım böyle bir problem cünkü 😕 bir de ben hep tahta kaşık kullanırım etkiliyor mu bilmiyorum ama
kitapkurdubebeninanasi Deletedmom896 hiç hazır salça kullanmadım ev salçamı da cam kavanozlara koyarim üstüne zeytinyagi koyar buzdolabinda saklarim masallah hiç küf olmadi
Asl90 Deletedmom896 çok koymanıza gerek yok salçanın miktarına göre ayarlayın önemli olan suyun gitmesi. Güneşte bekletirseniz veya fırında kırıtırsanız zaten salçanın suyu gidecektir baya azalıyor
_elmaliturtam Deletedmom896 birtane gıda mühendisi takip ediyorum gönderilerinde görmüştüm fakat kendim yapmadım. Zeytinyağı her kullanımdan sonra koyulması gerekiyormuş küfü engelliyomus erdemoner ismi sizde bakın bir derim belki işe yarar
nneslihan Deletedmom896 zeytinyağı ekleyebilirsin, her kullandığında köşede kalanları kaşık yardımıyla ortasına topla düzle hiç küflenmiyor
_prens_prenses_annesi Deletedmom896 bizim kiler asla küflenmez annem yapıyor salçayı içine yaparken bir şey koyuyor ama unuttum..kavanoza koyduğum zman da üzerine zeytin yağı koyuyorum birşey olmuyor