Bende yeni slepy külot bez aldım 4 numara ama küçük geldi 60 kıydı gece takayım diye almıştım napcam bilmiyorum iz yapiyor bide karnını skyor sokun bezini kullanıyordum memnundm ama artık kakası hep beline bulaşıyor bende bıraktım bim kullandım ondada çok ince olunca idrar kokusu rahatsız etti beni şimdi turco almayı düşünüyorum