Mom726373 Tuana218893 araştırdığım kadarıyla bebeklerin en az reddettiği bu mama. Ben ilk zamanlar içerisine keçiboynuzu özü damlattım sonra lnu da bıraktım
Imren3232 Erva1234 ben kullanıyorum doğduğundan beri gayet memnunum kilo alimida iyi gaz ve kaka problemide yapmadi cok sukur🙏🌸
Erva1234 AselAryam12 ne güzel keske benimde emseydi ama bir turlu tutturamadık mecbur sağıp veriyorum doymadigindada bir sabah bir gece mama veriyorum