Alinduru Melisuraz yaşamayan bilmez. Boşver sen insanların ne düşündüğünü sen kendini biliyorsun sonuçta gerisi hikaye.
Melisuraz Senem1234 siDe benim gibi 40 çıkar çıkmaz gezmelere fittik :) [bilinmeyen] kesinlikle insanlarla uğraşmak saha zor
ArdicEge Melisuraz biz 2 aylıyız suan tatildeyiz bence suan cok kolay hele birde emiyorsa daha kolay 🙈 hic düsünmeyin gidin🤍
Keceart Melisuraz 2 aylık bebebkmi annenizde kalsınmış emzircek mi🤨kizmseyi dinlemeyin çıkın bizim 2.5 aylıktı yazlıga gittik 4 aylık olmak üzere daha yeni geri döndük istanbulda apartman da cocuk hava alamıyordu uyuyamıyordu havasından gürültüsünden oraya bi gittik herşeyi düzene girmeye başladı temiz hava okadar iyi geldiki temmuzda hep denize de götürdük tertemiz havada saatlerce uyudu hic bi zarari olmadi denizede soktuk. güzel geçti ama istanbula döndük cocuk sıkılıyor belli uykusu iyi degil cok bölünüyor dalarken zorlaniyor yapış yapış terliyo oda ☹️Mızıklanıyor sanırım ordaki havayı arıyor
loranba Melisuraz gezdirebildiğiniz kadar gezdirin. hatta şimdi sadece emdiği için işiniz daha kolay.👍 evde kalınca ne oluyormuş ki? doğayı bulutları insanları renkleri hayvanları sesleri görsün. dışa dönük olsun. yoksa yabani olur her şeye ağlayan korkan bir bebek olur. tam keşif zamanı ve onu mahrum bırakmayın🎈
Buno Melisuraz şimdi en rahat gezeceğiniz zaman gezin bişey olmaz. Biz de hep gezdik 4 aylıkken tatile de gittik siz gereken önlemleri alın gidin kimseyi de kafaya takmayın
Nltka Melisuraz sağa sola bakarken bakarken uyup kakıyor hiç sıkıntı olmuyor merak etme hiç yorucu olmuyor . Aksine bebek daha çok uyuyor
Arasta 45 günlükken de tatile gittik beklediğimden rahattı temiz havada misler gibi de uyuyor sadece insanlarla uğraşması zor 🤷♀️
Mom727272 Melisuraz bence kimseyi dinlemeyin. Eğer çok anormal bir huyu yoksa bebeğin, ben de nasıl yetistirirsen öyle alışır fikrine katiliyorum. Bir de denemekten zarar gelmez. Ben ilk 4 aylıkken Ankara’ya trenle ablama gittim bebeğim ve annemle. 8 aylıkken de iki kere tatile gittik.
Nrhytymnl Melisuraz valla o zaman tam zamanları elinizden kaçıp gitme gibi imkanı yok yürümüyor 😂😂bizde 3 aylıkken gitmiştik bizimle yatıp bizimle kalkiyodu herşeyiyle çok güzel bi tatil olmustu
Merveeslem Melisuraz merhaba bence hiç erken değil ben 1.5 aylık bebeğimle il dışına gittim 15 günlükken de sahile hava almaya gidiyorduk eğer küçük bebekle zorlanmam diyorsam hiç erken değil bence
Alpbeybi Melisuraz 2,5 aylıkken gidicez biz de. 1 haftalıktan beri geziyoruz hep. Park, bahçe, kafe, restoran, avm. Kuaföre bile bebeğimle gidiyorum hiç ayırmadım yanımdan. Kime ne ki yani 🤣 Siz rahatsanız, mutluysanız bebek de mutlu olur. 🙏🏻