Melisuraz 2 aylık bebebkmi annenizde kalsınmış emzircek mi🤨kizmseyi dinlemeyin çıkın
bizim 2.5 aylıktı yazlıga gittik 4 aylık olmak üzere daha yeni geri döndük
istanbulda apartman da cocuk hava alamıyordu uyuyamıyordu havasından gürültüsünden
oraya bi gittik herşeyi düzene girmeye başladı temiz hava okadar iyi geldiki
temmuzda hep denize de götürdük tertemiz havada saatlerce uyudu hic bi zarari olmadi denizede soktuk.
güzel geçti ama istanbula döndük cocuk sıkılıyor belli uykusu iyi degil cok bölünüyor dalarken zorlaniyor
yapış yapış terliyo oda ☹️Mızıklanıyor sanırım ordaki havayı arıyor