Merveedd Aylns https://www.e-bebek.com/baby-me-yenidogan-islak-pamuk-mendil-erkek-12x40-adet-p-bae-20063/ erkek olduğu için bunu alıyorum
green Ben tüm ıslak mendilleri kullandım.Uni baby,sleepy,minies.Şu an minies bitti en uzun minies kullandım.Şimdi sleepy e geçeceğim.Uni baby pembe olan dı sanırım ben sevmemiştim
Brcbatu Aylns merhaba e bebeğin markasi olan baby me kullaniyorum cok memnunum uni babydan hicbir farki yok sadece daha ucuz alip kullanin cok memnin kalirsiniz paranizda cebinize kalir.
Jelibon Alminakarakaya bnm kardeşim marketçiydi, bi 10 paket elinde kalmıştı bana verdi, bitince başka marka alacağım ben de.
Kenanizm Aylns bilemem canım ama düşününce banada bu mantıklı geldi çünkü yenidogan biraz daha kuru oluyor.
Goncadiguzel Aylns sleppy ve'' promum '' diyr bi marka nemlendiricili islak mendil hemde sobe ve joker magazalarinda var memnunum cok
AryamH Aylns evde ıslak mendil kullanmiyorum disardada sleepy nin parfumsuz olani var onu kullaniyorum
AliyeAsel Aylns molfix kullanıyordum canım uni babye geçtim şimdi ebebeğinkini alacam 9aylıgız biraz bereketli olması lazım 5paketi 1 ay gitmiyor valla canım