Aryakuzu bebeğin ne kadarlik canım. Benim kızım da çok gazliydi ben kimyon tohumunu sıcak suyla demleyip iliyinca 3 cay kaşığı veriyordum kendimde toz kimyon dan 1 cay kaşığı yutuyordum biraz olsun rahatlatıyordu bizim ki birde surekli gazi vardi ama asıl çareyi metsil gaz damlasıyla giderdim suan 2+4deyiz kendisi artık daha çok bacak kol hareketi yapmaya başlayınca bende aynı şekilde surek li masaj yapıp kol bacak hareket ettirince kendi atmaya başladı çok şükür şimdi ne çay veriyorum ne de damla.