burjuvaanne BegumIscanTunc lansinohda hepside ayni manuel yada elektrikli ilk aylar normal gogus ucunun tahris olmasi ama makineyi yanlis yerlestirdiginden kaynaklaniyor hep
Nhlady Mummytubi Benim sag gogsumde soldan daha fazla olur hep 2 gogsumude 10 15 dk sagiyorum komple biberonu doluyor devam etsem tekrar geliyor ama ben kapatiyorum artik iyice memeyi yerlestir canim hava almasin o yuzden ben hep bastirarak tutuyorum
Paradiseeeee BegumIscanTunc phılıps avent kullanıyorum 0 çok pahalı ben sahibinden.com dan aldım 2 el 150 tl çok memnunum işimi gördü sütüm çoğaldı 🤲 tavsiyemdir