Merhaba arkadaşlar 23 günlük bebeğim var ve ben sezeryan doğum yaptım sütüm çok fazla yok evde sağım yapıyorum ama göğüs pompam lansinoh manuel onyuzden iyi bir verim alamıyorum ve vakumlama olduğundan dolayı göğüs ucunu çok acıtıyor ve yara olacak kıvama getiriyor o yüzden elektrikli almak istiyorum kullanıp memnun kalan arkadaşlar tavsiye edebilir mi?