Elem27 1- 2 hafta o acıyı cektim benim baya yanları kesik kesikdi üstleri soyulmustu. Bebegimde yanlis tutyodu agız ucuyla zor gecti.🙄 madecassol diye bir krem var hem cok pahalli degil hemde silmeden de emzirilebiliniyo ablamda bunu kullanmıstı. Ben ilac kullanma konusunda pek başarilı degilim o yuzden almadım. Eger cok fazla yaraysa eczaciniza danisip isterseniz deneyin